Ljusglimtar

God kväll!

Detta har varit händelserika dagar, bokstavligt talat. Vi har varit i skogen och påbörjat uppbyggnad av lägerplats vid jaktkojan. Succesivt börjar det bli riktigt bra däruppe, men än har vi ett X-antal projekt att slutföra innan vi kommit dit vi vill. Tanken är att kojan skall kunna fungera som en waypoint i våra framtida business-planer, så en liten upprustning måste göras.
 
 
I övrigt kan jag väl inte påstå att det varit alltför positiva händelser som inträffat. Det har varit sjukdom inom familjen och P är borta under helgen (åkte idag, kommer hem på söndag eftermiddag). Men man skall inte fastna i en negativ spiral, det blir man ju knappast lyckligare av. I svåra tider måste man hålla ihop, arbeta framåt och fokusera på de ljusglimtar som livet bjuder på. Jag vore helt tappad bakom flötet om jag inte såg positivt på mitt liv idag. Jag har världens bästa man, som jag älskar att spendera all min vakna tid tillsammans med. Jag älskar honom så otroligt mycket, och vågar inte ens tänka tanken på en vardag utan honom. Han är mitt allt, den jag lever för. Punkt slut. Det finns väldigt många människor som aldrig kommer få uppleva den kärleken, så jag är väldigt lycklig lottad. Bokstavligt talat. Fan, jag saknar honom så enormt mycket redan ..... (blödig tjej, jajjemen!) ... Nu har jag blottat min akilleshäl (för ungefär hundrade gången) ;)
 
 
Älskade, älskade P ♥
 
 
Nu skall jag försöka titta på lite tv, så jag blir trött. Utan baby bredvid har jag nämligen enormt svårt att somna här hemma. Suck ..

P & K
 

Postat av: Angelica med dottern Bella

Skönt att du mår så bra och har hittat livet du vill leva. =)

2013-07-27 @ 22:29:08
URL: http://linneaangelica.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback