Ny design

Ja, nu har jag äntligen slängt upp en ny bloggdesign. Den gamla framkallade fruktansvärd ångest då jag varje gång blev påmind om min fine Ingo. Han finns såklart med på den nya, men är mer diskret placerad i nederdelen av menyn.
 
Dagarna rullar på mina vänner. Det känns som att det var igår jag träffade några av er sist. Dock har de varma sommardagarna succesivt börjat avta, och häruppe i norr börjar de kalla vindarna redan göra oss uppmärksamma på att hösten närmar sig. Burr!

Nu skall jag återgå till att göra egentligen ingenting, jag tänkte masa röven uppför trappen och glo in i dumburken ;)
 
 


Vi hörs snart igen, blogglusten kanske griper tag i mig igen nu när bloggen är lite uppdaterad!
P & K

Postat av: Angelica med dottern Bella

Alltid lika snyggt i vanlig ordning. Jättefint med Ingos text längst ner.

2013-07-23 @ 17:05:12
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Anna

Snyggo! <3 Gillar designen! :) Kram vännen!

2013-07-26 @ 23:03:32
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback