Skogen på agendan

God "morgon".

Jag sitter just nu och avnjuter min tredje kopp kaffe. Solen lyser ute och det är snart dags för frukost, en sen frukost. Idag väntar skogen, och samtliga vovvar skall naturligtvis med ut tillsammans med oss. Jag tänkte försöka plocka med mig lite blåbär och sommarkantareller hem idag, baby älskar nämligen blåbärspaj och jag älskar kantareller i min egenuppfunna pastasås. Götta!

Jag skall försöka komma ihåg att ta med mig kameran ut idag, det blir lite roligare bilder än med telefonen. Sen vill vi självfallet ha mycket bilder på Hemi medan hon fortfarande är en pluttis, tiden går ju som de flesta vet alldeles för fort.
 
Bebis-trio
 
 
Nu ska jag slänga ihop frulle och klä om för "hunting mode" ;)

P & K


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback