Snart..

Den här veckan har verkligen varit sämst. Fy satan att man aldrig skall bli frisk :( Jag börjar bli riktigt led feber, huvudvärk och yrsel nu. Jag hoppas verkligen att de hör av sig från vårdcentralen i dagarna om blodproverna. Jag har ju tid på torsdag till veckan, men förhoppningsvis hör de av sig innan... Suck ....
 
Snart är min älskling hemma, det känns som han varit borta i evigheter. Det skall bli så otroligt skönt att få ligga i hans armar igen. Jag saknar honom så enormt mycket.
 
I brist på annat bjuppar jag på två bilder. Här ser jag ju glad och frisk ut iaf. Ni skulle inte vilja se mig nu, likblek och ringar runt ögonen som får mig att se ut som något monster tagen ur en skräckfilm. Ujuj.
 
 
 
 
 
Nu skall jag hoppa i duschen och tvätta av mig feberlukten. Ni vet nog vad jag menar. Fy satan vad äcklig man känner sig. Baby landar på Kallax runt 23-tiden, så jag bör åka härifrån runt klockan 21.00 för att vara på plats när planet anländer. Tur att alvedon finns! ;)
 
P & K

Postat av: Angelica med dottern Bella

Skönt att han kommer hem så får du vila ut. =)

2013-03-17 @ 20:23:17
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh..du är så himla fin du Lotta! :) Hoppas du blir bra snart älskade vän! <3

2013-03-17 @ 22:48:47
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback