Klickeliklick

God kväll!
 
Denna dagen har spenderats till lite ärenden i Haparanda, rengöring av kök samt tjäderspaning på kvällningen. Vi såg hela sex tjäderhönor efter vägen, vilket verkligen bådar gott inför hösten. Förra året var inget vidare år, det var knappt så att vi såg någon skogsfågel överhuvudtaget. Nu håller vi alla tummar och tår!!
 
Imorgon kommer baby att arbeta i studion, så på hemvägen plockar han ut mitt efterlängtade paket bestående av hårprodukter. Längtar tills jag får testa dem, och hoppas verkligen de håller vad de lovar :) Jag kommer ge ett omdöme när jag testat dem, och det blir troligtvis på direkten imorgon ;) .. Utöver hårprodukter har jag även klickat hem lite annat skoj de senaste dagarna. Jag har beställt hem två flexikoppel, haha ja ni läste rätt, sådana där extra långa för extra stora hundar. Det kommer bli skönt när man promenerar efter bl.a. gamla järnvägen, då hundarna kan snosa runt med lite mer frihet. I respekt till grannar släpper vi inte hundarna utanför regelrätta jaktsäsonger, även om de inte skulle dra iväg på sök. Remu brukar vara lös på gården, men Lusen har börjat visa tendenser att vilja dra till skogs. "The Call of the Wild" you know ;) Det är bäst att vara på den säkra sidan! .. Sen har jag även beställt en klänning som jag tänkte ha efter vigseln i juni, på festen alltså. Jag kommer aldrig orka släpa runt på bröllopsklänningen.
 
 
Nice va? :)
 
 
Klänningen kommer från Tommy Hilfiger. Jag fastnade egentligen på den ljusare färgen, men den var naturligtvis slut i storlek. Det enda jag oroar mig lite för är mina boobs, jag hoppas de får plats ;) annars åker den tillbaka! Jag tog den minsta storleken som fanns kvar, i detta fallet Small, men jag har egentligen XS. Jaja, det är väl bara att vänta och se :)
 
Nu blir det goseligos med bebi innan jag sluter mina blå. Han sover redan här intill mig <3
P & K
 
PS bloggar från Ipaden, så är texten helt knäpp, har den ändrat som den själv vill ;) DS


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback