Lever i en virvelvind

God dag.

Nu var det ett tag sedan sist igen. Ovanligt va? .. Jag har haft fullt upp. Det är skola, bröllop och vardagsliv som snurrar i en enda stor virvelvind, och fort går det! Det känns som att dagarna rinner likt vatten mellan fingrarna. Det är svårt att hinna med allt, vilket känns en aning frustrerande. Hundarna mår bra också, kanske jag skall nämna.  Lusen börjar bli en stor flicka!
 
 
 
 
Ni vet klänningen jag beställde? Jag köpte den i strl S med förhoppning att mina boobs skulle få plats. Det fick dem, men klänningen hängde i övrigt som ett jäkla tält på mig. Den var på tok för stor med andra ord. Suck ... Jag förstår inte hur de har tänkt med den där modellen, för om den sitter bra över mitt bröst, med marginal dessutom, hur fasen skall den kunna sitta uppe på normalbystade brudar? Jaja, jag får helt enkelt söka efter nya sockertoppar därute i cyberrymden :)
 
Med skolan går allt bra, kan jag tillägga. Jag börjar se ljuset i tunneln nu, och snart är skiten över. Betygen är bra, och igår lämnade jag in mitt första syftes-utkast på det verksamhetsprojekt som avslutar hela utbildningen. Jag fick tillbaka det imorse, 5/5 poäng, så det är bara att tuta och köra. Det känns skönt att jag lyckas leverera, för jag kunde aldrig innan start tro att det skulle gå så bra som det faktiskt gjort. Haha, jag kanske har något där innanför pannbenet ändå? ;) .. Ujuj. Det har gått åt många kaffekoppar, litervis med citronjuice och på tok för många kinder-maxi under mitt pluggande. Jag vet inte vad det är för fel på mig, men har jag ingenting att dricka eller äta medan jag skriver, får jag absolut ingenting gjort. Jag är helt enkelt en jäkla gottegris, bokstavligt talat. Haha.
 
Nu skall jag och baby ut i skogen och vandra en sväng, därefter blir det plugg och sen får kvällen avslutas med möte på byaföreningen ;) 
 
P & K

Postat av: Angelica med dottern Bella

Hon är en snygg tjej. =)

Förstår vad du menar med att tiden flyger iväg. Jag hinner inte med mig alls.

2013-05-16 @ 23:59:54
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att det går så bra med pluggandet vännen! Du är superduktig! :) <3

2013-05-19 @ 07:36:55
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback