Macadamia Natural Oil

God Kväll! 
 
Idag kom baby hem med mitt efterlängtade paket med produkter från Macadmia Natural Oil. Samtliga varor är naturligtvis testade, och jag tänkte att jag skulle ge en liten kommentar till var och en:
 
No Tangle brush
- En helt underbar borste som reder ut håret utan att slita i det. Masserar även hårbotten. Jag använde den till att fördela inpackningen i duschen, passade utmärkt till det med då den är helt i plast och lätt att göra ren efteråt. REKOMMENDERAS!
 
Macadamia Natural Oil Rejuvenating Shampoo
- Luktar gott och ger ett tjockt lödder. I övrigt var det väl inget spektakulärt över schampot. Men det gav inte sådan "sträv" känsla som vissa schampon kan ge efter ursköljning.
 
Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque
- Var tjock i konsistensen och väldigt fet. Masken gick lätt att fördela i håret, och jag använde min nya borste för att få den riktigt jämn innan jag sköljde ur den. Luktade väldigt gott. Håret blev lent och fint, men man bör ha i åtanke att INGEN Inpackning kan reparera kluvna hårtoppar och liknande. Det är en myt. Men en bra inpackning, verkligen.
 
Macadamia Natural Oil Healing Oil Treatment
- Luktade liksom de övriga produkterna gott, möjligtvis något maskulint. Användes i fuktigt hår innan jag torkade det, gav glans, lätt och följsamt hår. Jag gillar den!
 

Ja det var väl vad jag kunde komma på för nu. Iaf något nu innan jag sover. Får se hur dessa produkter hjälper mitt hår på sikt. Men jag är absolut nöjd med mitt köp :)
 
Nu skall jag mysa ner mig hos baby <3
P & K

Postat av: Angelica med dottern Bella

Roligt med lite nytt. =)

2013-05-08 @ 21:44:37
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, tack för din fina kommentar älskade vän! Vad glad och rörd jag blev när jag läste den :) <3 Det är alltid så mycket roligare med folk som är glad över graviditeten, istället för såna som ska fundera och tycka å tänka en massa negativt. Puss!

2013-05-12 @ 20:53:28
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback