Kylan har dragit in över Tornedalen

God förmiddag!
 
Kylan har nu äntligen lagt sig över Norrland. Inatt sjönk temperaturen ner till -20 någonting, vilket indikerar att detta kan bli en kall vinter. Under min första vinter häruppe fick jag uppleva riktig kyla, som kallast hade vi nog omkring -38. Då snackar vi minusgrader! Burr... Tur att huset isolerades om när vi byggde övervåningen, nu är det mycket lättare att behålla värmen under vintern!
 
 
Vinter innebär underbara plagg såsom mössor och benvärmare ;)
 
Nu skall jag ta en vaaaarm kopp kaffe och titta på medan Baby och R skjuter compound! (Jag själv har så fruktansvärt ont i armarna efter skrot-träningen i förrgår att jag inte ids skjuta. King man är.... Haha.)
 
Laterrrr


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback