Ordbajs

Oj, hej, igen..
 
Nu var det ett tag sedan igen. Jag har publicerat lite snabba inlägg då och då, för att folk skall förstå att denna bloggen fortfarande existerar. Livet rusar framåt i rask takt, och det känns nästan som att man inte hänger med alla gånger.
 
I vanlig ordning har hundträning tagit största delen av vår tid här hemma. P har utöver detta arbetat med musiken, och jag är verkligen imponerad av hur mycket min älskling kan åstadkomma utöver livet i övrigt. Han är bäst, oslagbar och något utöver ALLT annat här på jorden. Så är det verkligen. Han får mig att häpna varje dag! Jag har en sådan otrolig tur att få dela livet med en sådan fin och respektfull människa. Han är mitt livs kärlek, min bäste vän och livskamrat.
 
Med hundarna är allt bara bra. Lusen har börjat visa enorma framsteg i skogen, och Remu är så duktig som han bara kan bli. Vi är så stolta över våra fyrbenta små vänner! Hemi växer fortfarande i rask takt, och är världens goaste och mysigaste lilla "mammut" ;)

Nu blir det Polka-glass med älsklingen till lite TV.

Hörs snart!

Postat av: Angelica med dottern Bella & Pommarna

Kul att se ett inlägg. ;D

2013-10-07 @ 00:10:15
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Kristina

Mer ordbajs ska det vara ;D

2013-10-09 @ 08:45:27

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback