En sen födelsedagspresent

Jaha, god kväll igen.
 
Jäklar vad jag varit aktiv härinne på senaste tiden. Jag borde nästan ge mig själv en klapp på axeln ;) .. I brist på annat att göra fick jag ikväll tummen ur röven och beställde hem min födelsedagspresent från mor och far - en symaskin. Jag googlade i vanlig ordning och valde den som hade fått Bäst i Test. Jag är ju ingen supersömmerska precis, och behöver endast något enkelt. Men denna skulle vara riktigt bra tydligen, enligt paneler och personer som köpt den själv :) Skoj!
 
Min nya vän -eller kanske fiende- inom kort ;)
 
Nu blir det gos med hundingarna, och sen vill jag pussa på min älskling framför något på dumburken ♥
P & K


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback