Gudmor

God kväll!
 
Som vanligt är jag tungt seg på att uppdatera den här bloggen. Jag ids inte heller redogöra för vad som hänt den senaste tiden, men tänkte delge er några ljustoppar! Den 6:e april blev jag gudmor till Anna & Daniels son, världens sötaste lille kille - Lennox ♥ Av mig och Baby fick han en gåbil i doppresent, som jag hopppas han kommer att tycka om längre fram när benen bär lite bättre ;) Det var verkligen superduperskoj att få träffa min Anna igen, världens finaste vän ♥ (Jävulskt fint hus har de också)
 
Gosepojken!
 
Efter en snabb vistelse i Öde vart vi tvungna att bege oss hemåt för att ställa iordning gärdet för våra nya renkompisar. Yup, vi har nu tre stycken renar ;) Bilder finns i inlägget innan.
 
Idag har jag äntligen fått tummen ur röven och städat huset. Fy fan i helvetet hur här såg ut. Jag blir sur bara av att tänka på det. Som belöning åt mig själv slog jag till på en skjorta från Ralph Lauren, den kommer bli king i sommar! :)
 
Niiiiiice!
 
Nu skall jag och min fine älskling kika på lite film. Men först utfodring av hundar samt lite upphängning av tvätt.

 P & K
 

Postat av: Anna

Älskar den där bilden på er! <3 Det var så kul att ni kom och hälsade på :) Och att du ville bli Lennox gudmor! Gåbilen kommer bli toppen! Han lär ju köra som en galning här hemma sedan ;) Så himla fin present! Tack igen! Puss och kram!

Svar: Naaw, tack vännen <3 Jag älskar den också. Fine lille killen <3P & K
redreality.blogg.se

2014-04-19 @ 09:31:36
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback