Städad tjej

Haha, ibland skrattar jag åt mig själv när jag tänker på hur mycket jag förändrats de senaste tre åren. När jag kom hit upp hade jag löshår i shockröd färg, sotade ögon och diggade höga klackar. Idag är håret ljust, sminket enormt nedtonat (brukar ha maskara som mest runt ögonen) och jag klär mig "stilfullt" som P säger. Han brukar även påpeka att han vill att jag skall se naturlig ut, och att jag är finast då. Han är verkligen så snäll. Jag hade världens sämsta självförtroende förr, vilket troligtvis var anledningen till att jag såg ut som .... Hm ja. Jag kanske inte skall skriva exakt vad jag tänkte xD Mitt självförtroende har visserligen inte förändrats så speciellt mycket, men jag känner mig ändå tryggare i mig själv som person. Allt blev så otroligt mycket bättre i min värld när jag träffade P ♥
 
Anledningen till att jag kände att jag var tvungen att skriva det här var för att jag såg en bild från jobbresan i Sthlm igår, när vi kikade igenom lite nya kollektioner till butiken. Såklart är det en hel, ren och supernaturlig look som gäller när man åker på sådana där resor. Allt annat vore icke godtagbart av min chef ;)
 
På O d d Mollys kontor och kikar på nya godsaker!
 
Jag skrattar för att jag ser så oskyldig ut. Jag är inte riktigt van att se mig själv på det viset ;)
 
Nä, nu jobb. Jag vart bara tvungen att dela med mig av denna!
P & K
 
 

Postat av: Angelica

Du är så fin så. Har du alltid varit. Alla utseenden man har gått igenom har sin charm. =)

Svar: Naw, tack vännen <3
redreality.blogg.se

2014-04-25 @ 21:28:23
URL: http://linneaangelica.blogg.se
Postat av: Anna

Knasfia! Hur kan du inte ha bra självförtroende som är så fin? Hade jag varit en karl så hade jag friat till dej för läääänge sen, haha! ;D <3

2014-04-28 @ 11:41:21
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback