Inte varje dag man ser en Gabba

God kväll!

Det har inte blivit mycket till skrivande här i bloggen den senaste tiden. Arbete har i stor utsträckning skjutit bort allt vad fritid heter.

Jag har för närvarande ingenting intressant att dela med mig av dock. Iaf ingenting som jag KAN dela med mig av i nuläget. Eller jo, kanske. Idag kom en helvit sarv springandes efter vår lilla väg. De är verkligen vackra de rena vita. Ser ut som sagodjur! Enligt den samiska tron sägs även den vita renen bringa lycka. "Gabba" som denna ren kallas, är enligt sagorna solens ren :)
 
Hittade denna kluddbild som min älskade P gjort via ritplattan.
 
 
Nu blir det Man VS Wild och sedan sängen. Imorgon väntar fotografering!
P & K

Postat av: Kristina

Åh, vilken häftig syn :D

2014-02-02 @ 18:39:02

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback