Gräsänka

God kväll!
 
Nu var det ett tag sedan denna bloggen uppdaterades. Dagarna skyndar fram med en hastig fart, och däremellan skall alltifrån förhållande, arbete till hundar hinnas med. Just i detta nuet (från imorse) är jag gräsänka, vilket innebär att jag fram till på söndag har arbetet liksom hundarna på egen hand. Det blir lite pusslande, men på det stora hela går allt bara finfint. Det är dock tomt i huset utan Husse såklart, men några dagar får man bita ihop ibland. Jag har ju sådan tur som har en man som flyger över hela Sverige varje vecka enbart för att komma hem till mig (och oss). Min fine baby <3
 
På arbetsfronten är det en riktig cirkus just nu, stora leveranser kläder väller in hela tiden. Idag anlände massvis med kartonger från Armani, vilket inneburit att jag hela dagen fört in individuella plagg i kassan, lagerfört varje modell och prismärkt ALLT. Fy fan. Snart kommer en lika stor leverans från Barbour, eller om det var Gardeur. Ja, mycket kläder med andra ord. Mitt huvud är helt slut, ögonen är fullständigt överansträngda och huvudet värker. Det blir många timmar och långa dagar med mycket siffror. Utöver det är det hemsidor, fotograferingar och data i överlag. Bläää. Det enda jag vill just nu är att somna in i min fine älsklings famn, hålla om honom.... Buuhhuuuu baahhaaa :( 
 
Såhär kan väl mina dagar sammanfattas, tidig morgon och sen kväll.
 
Nu blir det natti natti. Imorgon börjar jag 11, vilket innebär att jag skall upp runt 07 för att hinna med vovvarna.
 
P & K

Postat av: Anna

Finns det några bebiskläder eller är det bara kläder för vuxna? :) Wiii! Nu är det inte länge kvar tills vi ses! :D <3 Puss!

2014-03-17 @ 12:14:44
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback