I väntan på John Blund

God kväll!
 
Jag ligger just nu i sängen och försöker få ögonlocken att tippa igen. Dum i huvudet som jag är drack jag kaffe vid 21-tiden, vilket kan vara en mycket möjlig anledning till att jag har överskottsenergin från helvetet. Jag skulle väl kunna jämföras med en socker-speedad 3-åring ungefär. Drygt. Dock har jag för någon dag sedan införskaffat Dan Browns nya bok "Inferno", vilken hjälper mig att bli dåsig i skallen. Det verkar vara en helt Ok bok faktiskt. Jag gillar ett specifikt citat:
- Helvetets mörkaste platser är reserverade för dem som förhåller sig neutrala i tider av moralisk kris -
 
I övrigt är allt bara bra. Vovvarna lever och frodas och fritid varvas med arbete. Denna helg är även den sista på Babys turné, så snart har jag min fine älskling hemma på heltid igen. Jag har saknat honom här i huset de senaste fem helgerna vill jag lova. Fy fan. Han åkte i onsdags, men det känns satan som två veckor sedan istället för två dagar... Nu när Husse inte är hemma smygsover även två stycken vilddjur i sängen på nätterna. Dessa två kan liknas vid en räv liksom en mindre variant av gråben, och kallas vanligtvis  L i l y och R e m u ;) Mohaha, det är verkligen bättre än att sova ensam. H e m i skulle nog aldrig ens komma på tanken att hoppa upp i sängen :P
 
Idag tog jag lite ledigt och spenderade större delen av dagen till att umgås med min lilla mammut-unge. Lite kvalitetstid så att säga. Vi har tränat enklare övningar, gosat samt tagit en riktig långpromenad. När vi vandrade till skogs plockade jag även med lilla råttan Nessie, så de fick köra ett riktigt race uppe vid de stora ängarna. Jag tror nog det uppskattades av bägge parter, båda har nämligen varit väldigt Off ikväll ;)
 
Lite mobilbilder :)
 
Nu skall jag ta och läsa och därefter sova. Imorgon väntar arbete och hundskötsel!
 
P&K


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback