"Jag gjorde en skrivelse till dig just"

Utav ångesten sargad och riven
Till sinne, till hjärta och själ
Den är slaktaren, yxan och knivel
Min nemesis och Akilleshäl

Genom sorgen som följde i spåren
Har jag vadat mig fram till ett stup
Jag försökte nog först slicka såren
Men sårsticken nådde för djupt

När jag ämnade skaka bort askan
Efter glöden som falnade bort
Syntes boten först dväljas i flaskan
Men den kuren, den räckte för kort

När jag långsamt förstått vad som bränner
Som nässlor och eter och brand
Och den tärande svedan jag känner
Stal styrkan ur ande hand

Då insåg mitt trasiga sinne
Att boten för en sådan som mig
Den finns ej att hitta därinne...
Den hittar jag endast hos dig.


Från min älskade Man till Mig ♥
Vad skall jag säga? ... Jag älskar dig så!



KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback